Thursday, November 29, 2007

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης ΜΑΣ ανταποδίδει την ψήφο ΣΑΣ

Δικαιολογημένα ο Δήμαρχος μας, ζητάει αύξηση στα δημοτικά τέλη, μεγαλύτερη του πληθωρισμού. Τα δημοτικά τέλη είναι ανταποδοτικά, όπως σωστά ισχυρίζεται.

Τώρα τι μου προσφέρει το οποίο αξίζει πάνω από 60 ευρώ το δίμηνο, τι να πω. Κάτι θα ξέρει. Τόσο κόπο και προσπάθεια καταβάλουν τα συνεργεία για να φτιάξουν αυτά τα ........ πεζοδρόμια, σα το γιοφύρι της Άρτας έχουν καταλήξει να είναι.

Αλλά δεν έχω παράπονο, τα φτιάξαν μια , τα φτιάξαν δυο, τα κατάφεραν. Μπορούμε πλέον να τα χαιρόμαστε και να τα θαυμάζουμε. Η φωτό έχει ληφθεί 29/11/2007, ώρα 22 και κάτι, στην οδό Βασ. Γεωργίου (ύψος Μπιζανίου).

Αγαπημένε μας Δήμαρχε, ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας, άραγε σε τι χάλια θα ήταν η πόλη μας, αν δεν είχαμε εσένα. Επίσης να ευχαριστήσω όλους τους αγαπημένους μου συμπολίτες που με τη ψήφο τους μας δείξαν εμάς τους αδαείς το σωστό δρόμο. Έτσι μπράβο, και στις επόμενες εκλογές πάλι δαγκωτό τον ίδιο να ψηφίσετε.
Posted by Picasa

2 comments:

konstantinos said...

Μην αγχώνεσαι!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ!!
Από ό,τι ακούω στις επόμενες εκλογές θα κατέβει ο νομάρχης (μόνος του ή θα τα βάλει με το δήμαρχο;δεν ξέρω!) και πλέον μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη!
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Και μια ενδιαφέρουσα πόλη της Ελλάδας να βυθίζεται στη συντήρηση, το λαϊκισμό και τη μικρότητα...

Neura said...

Αν αυτό μου το πες για να με καθησυχάσεις, δεν πέτυχε. Ναι το έχω ακούσει και εγώ για τον πανίκο... και δυστυχώς νομίζω θα κερδίσει αν βάλει υποψηφιότητα. Από το κακό στο χειρότερο πάμε, και αντί να μαθαίνει ο κόσμος από τα λάθη του δυστυχώς τα επαναλαμβάνει. Τι να πω ας ελπίσουμε στην θεία φώτιση.