Tuesday, November 27, 2007

Χωρίς παράθυρα ......

Αν και σε γενικές γραμμές δε παρακολουθώ πολύ τηλεόραση, ίσως κάποιες ταινίες, κάποια ντοκιμαντέρ στο ΣΚΑΙ, τις τελευταίες μέρες τα επεισόδια του σ'αγαπώ, μ'αγαπάς και το πρωί λίγο Λυριτζή- Οικονόμου. Γενικά με το που θα δω παράθυρο στην τι-βι αλλάζω κανάλι ή την κλείνω ή βλέπω κανα ντι-βι-ντι, έχω να δηλώσω ότι σήμερα μου αρέσει η ηρεμία που επικρατεί στο τηλεορασόκοσμο, χωρίς παράθυρα, χωρίς υστερίες, χωρίς εκατό άτομα να φωνάζουν όλα μαζί προσπαθώντας να επιβάλει ο ένας τη γνώμη του στον άλλο.
Τελικά έχει και τα καλά του ο όλος χαμός με το ασφαλιστικό .......αποτοξίνωση.

2 comments:

konstantinos said...

Εγώ δεν παρακολουθώ καθόλου συχνά, οπότε φαντάσου ότι δεν την άνοιξα καν σήμερα για να διαπιστώσω αυτό που λες...
Μια ερώτηση μόνο, αν έτυχε να το πέτυχες κάνοντας zapping:θεωρούν τους εαυτούς τους δημοσιογράφους και οι τύποι των κουτσομπολίστικων εκπομπών και απέργησαν σήμερα ή αποποιούνται αυτής της ιδιότητας όταν οι καταστάσεις απαιτούν υπευθυνότητα και μυαλό στο κεφάλι(όχι άχυρα!);

Γιατί αν απέργησαν κι αυτοί τότε η τηλεόραση σήμερα πρέπει να ήταν ΠΟΛΥΥΥ ήσυχη!!

Neura said...

Για να είμαι ειλικρινής, Δρούζα και λοιπές δεν είδα, γιατί διαβαζα το βιβλίο μου εκείνη την ώρα, αλλά το μεσημέρακι που έβαλα να δω ενα ντι-βι-ντι, πρέπει να δηλώσω ότι Κους -κους είχε (είναι κοτσομπολιστικη μεσημεριανή εκπομπή). Ωρες ωρες, ειλικινά πιστεύω ότι και πάλι καλά να λέμε,για το πως πηγαίνει η χώρα μας, με αυτους που την κυβερνούν και με αυτούς που μας ενημερώνουν. Πάλι καλά .