Sunday, April 06, 2008

Ερωτηματολόγιο της Υπερρεαλιστικής Ομάδας Αθηνών

Πριν διαβάσει κανείς τα παρακάτω τα οποία απάντησα ύστερα από την προτροπή του Κωνσταντίνου (http://no-particular-reason.blogspot.com/), να διευκρινίσω ότι οι τελευταίοι 3 μήνες του 2008 ήταν από τους χειρότερους (για να μη πω οι χειρότεροι των τελευταίων 34 χρόνων) άρα οι απαντήσεις μου ίσως και να μην είναι αντιπροσωπευτικές του χαρακτήρα μου. Αν με ρωτούσε κανείς 24/11/2007 ή έστω και 24/12/2007 ή ακόμα και 1/1/2008 θα έβλεπε έναν εντελώς άλλο άνθρωπο......τον οποίο αναζητώ και προσπαθώ να ξανα-δημιουργήσω.

So here it goes.....

-Γιατί κλαις;
Γιατί ο πατέρας μου πέθανε και δε μπορώ να σκέφτομαι τη μητέρα μου μόνη της, γιατί το υποτιθέμενο άλλο μου μισό αποδείχτηκε πολύ λίγο και γιατί ίσως και να μη υπάρχει τελικά αιώνια αγάπη.
- Γιατί δεν κλαις;
Not applicable το τελευταίο τρίμηνο.
- Πού είναι ο βάλτος;
Παντού γύρω μας, μέσα στους ανθρώπους.
- Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
Τα ίδια μας τα αισθήματα είναι ο δεσμοφύλακας του καθενός.
- Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Στο μυαλό μου που δε μπορώ να το κοντρολάρω.
- Περιφρονείς κάτι;
Ίσως πολλά και πολλούς, και ίσως εν αγνοία μου.
- Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Έτσι πίστευα.
- Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
Δεν έχω ιδέα.
- Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Όχι δε νομίζω, για κάποιο λόγο θα υπάρχουν.
- Do you remember revolution?
Please remind me again.
- Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
Το ανεβαίνω το βουνό ακόμα και όταν το ζώδιο λέει το αντίθετο.
-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ' τον πάγο;
Οι παππούδες μου δε ζούνε πια.
- Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Κι’ άλλο καρτέρι?
- Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;
Ο νόμος είναι μέσα μας, άρα ότι μου όριζε ο εαυτός μου θα έκανα.
- Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Τι είναι η οδός Αχαρνών;
-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
Τζάμπα θα πήγαινε, κάποιος άλλος με αντίστοιχα σχέδια θα εμφανιζόταν.
-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;
Και τι να σου κάνουν τα αστέρια όταν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος?
- Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;

Δυστυχώς ο άνθρωπος έχει απίστευτες αντοχές.


Δεν προσκαλώ κάποιον επώνυμα, όποιος διαβάσει το ερωτηματολόγιο και θεωρεί ότι έχει να απαντήσει κάτι feel free to do so.

2 comments:

konstantinos said...

Αν ήξερα ότι σου συνέβησαν τόσα δυσάρεστα γεγονότα τελευταία, ίσως να μη σε "ανάγκαζα" να απαντήσεις το ερωτηματολόγιο. Απλώς το θεώρησα μια ευκαιρία να διαβάσω κάτι από σένα μετά από καιρό. Μια αφορμή για λέξεις...

Έχεις δίκιο, ο άνθρωπος έχει απίστευτες αντοχές και θαρρώ ότι θα καταφέρεις σιγά σιγά να ξαναδημιουργηθείς. Λυπάμαι για την απώλειά σου-τετριμμένη φράση, το ξέρω, αλλά το εννοώ...

Ας είναι, λοιπόν, αυτές οι ερωτήσεις μια ευκαιρία να κάνεις ένα ακόμη βήμα προς το στόχο σου...

Καλή σου μέρα!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.