Tuesday, September 19, 2006

Δηλαδή πρέπει να μαλώσεις για να γίνει η δουλειά σου?

Επιστολή μου (στο site) προς την εταιρία "Γερμανός" χτες το μεσημέρι, κατόπιν επικοινωνίας μου με το τμήμα αναβάθμισης, που με οδήγησε στα ορια κρίσης.

Θέμα: Αναβάθμιση κινητου

Παρατηρήσεις: Δικαιούμαι αναβάθμιση στο κινητό μου, και κατόπιν επικοινωνίας με την κα. Χ...... ζήτησα να μου αποσταλεί το Νοκια 5140ι. Καθώς η συσκευή δεν υπήρχε , η κα. Χ..... με ενημέρωσε οτι θα κανει την παραγγελια και θα με ειδοποιήσει για την παραλαβή. σημερα στις 18/9/2006 που επικοινωνησα για να μαθω την πορεία της αιτησης μου, με ενημέρωσαν οτι εχει ακυρωθεί, καθώς η αναβάθμιση μου εληγε στις 14/9. Η κα. Χ...... ΠΟΤΕ δεν με πηρε να με ενημερώσει ούτε για τη λήξη της αναβάθμισης ούτως ώστε να παραγγείλω άλλη συσκευή ούτε για την πορεία της αίτησης. το βρίσκω απαράδεκτο από εναν ομιλο σαν το Γερμανός Με τη αντιμετώπιση της εταιρίας σας , με ωθείται στο να αλλάξω εταιρία σύνδεσης και εξυπηρέτησης. Αναμένω την απάντηση σας στο ανωτέρω θέμα. Η συμπεριφορά της υπαλλήλου σας είναι ακρως αντιεπαγγελματική.

Και ιδού η απάντηση της "Γερμανός" η οποία ακολουθήθηκε άμεσα απο τηλεφώνημα από υπάλληλο της εταιρίας. Τα άκουσε και η υπάλληλος και τελικά καταλήξαμε, ότι θέλω να σταματήσω την συνεργασία με την εταιρία τους και θα πάρω νέο κινητό κατευθείαν από τα καταστήματα της Cosmote.

"Αξιότιμη κ. (Εγώ) ,

Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη για το θέμα που σας προβλημάτισε και, παράλληλα, να σας ευχαριστήσουμε θερμά που μας το γνωστοποιήσατε, μέσω της "on-line επικοινωνίας" της ιστοσελίδας μας www.e-germanos.gr.

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε προωθήσει την περίπτωση στο Τμήμα Αναβαθμίσεων του Ομίλου Εταιρειών Γερμανός, από όπου θα επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε.


Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, μένοντας πιστοί στο όραμά μας, να συνδέουμε καθημερινά τον άνθρωπο με την τεχνολογία.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας www.e-germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,
Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ "

τελικά και ο Γερμανός το βρίσιμο του θέλει.

6 comments:

Stavros Amanatidis said...

kai egw to kalokairi phra kainourio kinhto me thn epidothsh pou mou dinei h cosmote. To 8ema einai oti enw tosa xronia to epairna apo to plaisio, fetos alla3an ta pragmata kai den mporousa na to parw apo pou8ena allou, para mono apo to katasthma ths cosmote..
mhpws gia auto eixes provlhma?

o upallhlos tou Plaisio fusika den katalavaine ti phgaine strava kai den mporousa na parw to kinhto apo to plaisio, alla milhsa me cosmote kai mou eipan ti paizei..

Alkyoni said...

καλημέρα κι ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο μπλογκ μου..
διαβάζοντας το δικό σου,δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ,πως όλοι αν διαμαρτυρόμασταν,πολλά πράγματα θα άλλαζαν.
σε πολλά μου θύμισες τον εαυτό μου
χαμογελάκι

Neura said...

@ Αλκυόνι, Ευχαριστώ και εγώ και ανταποδίδω. Ναι ρε γαμότω, όταν μιλάω με κόσμο (οκ υπάρχουν και αδιάφοροι) αλλά υπάρχει μεγάλο ποσοστό κόσμου που είναι Άνθρωποι με όλη την έννοια της λέξης. Ας αντισταθούμε όλοι μαζί, και ίσως δούμε μια άσπρη μέρα.

Neura said...

@ Sexpir,
Μμμ, δε ξέρω ακριβώς τι εννοείς με την ερώτηση σου, μπορείς να υποθέσεις ότι θέλεις, ελευθερία απόψεων έχουμε, αλλά αν είσαι μπάτσος στη Θεσσαλονίκη, ίσως θα μπορούσες να βοηθήσεις να μειωθεί το καθημερινό μαρτύριο που ζούμε, και να στείλεις κανά 2-3 συναδέλφους σου να μαζέψουν όλους αυτούς τους παράνομα παρκαρισμένους στη Βασ. Ολγας πρωινιάτικα.

uncle said...

και τι έγινε τελικά, σε πήραν απο το γερμανό?

Neura said...

@ unclejack : Ναι με πήραν τηλέφωνο λίγες ώρες μετά, αλλά εγώ ήδη είχα μεταφέρει την επιδότηση μου σε κατάστημα της Cosmote (από το οποίο τελικά προμηθεύτηκα και νέα συσκευή).
Σημειωτέον, την ίδια συσκευή την έδινε και ο Γερμανός (όταν θα την ξαναείχαν στο απόθεμα τους) αλλά με περίπου αν θυμάμαι καλά 10 ευρουλάκια παραπάνω.
Ότι τίποτα άλλο, να μη μας λένε οτι αποστέλλουν τη συσκευή δωρεάν στο χώρο που θέλει ο πελάτης. 10 ευρουλάκια παραπάνω δεν είανι δωρεάν, τόσο κοστίζει το courier.